PROSIMY – ODDAJCIE GŁOS NA NASZ PROJEKT W BUDŻECIE OBYWATELSKIM 2023 !

ZAGŁOSUJCIE NA

PROJEKT NR 12

logo

KREATYWNIE I BEZPIECZNIE CZAS W BAŚNIOWEJ KRAINIE NA WESOŁEJ ZABAWIE PŁYNIE

By zagłosować wchodzimy na stronę www.budzetobywatelski.leszno.pl

i oddajemy swój głos!

 

GŁOSOWANIE w dniach

od 14.09.2022 00:00
do 28.09.2022 23:59

 

Liczymy na Ciebie i Twoich znajomych !!!

Każdy głos na wagę złota !

 

 

 

NOWY ROK SZKOLNY 2022/2023

 

LISTY DZIECI Z PODZIAŁEM NA GRUPY WYWIESZONE ZOSTANĄ

30 SIERPNIA.

 

UPRZEJMIE INFORMUJĘ,ŻE ZAJĘCIA

W PRZEDSZKOLU

ROZPOCZYNAJĄ SIĘ OD 1.09.2022 r.(czwartek)

 

PRZEDSZKOLE CZYNNE JEST OD 6.30 DO 16.30

dzieci rysunek

 

ZEBRANIE

OGÓŁU RODZICÓW ODBĘDZIE SIĘ
W DNIU 8.09.2022 (czwartek)

O GODZINIE 17.30

W HOLU PRZEDSZKOLA

 

PO ZEBRANIU OGÓLNYM ODBĘDĄ SIĘ ZEBRANIA GRUPOWE.

PROSIMY O ZABRANIE ZE SOBĄ DŁUGOPISÓW

 

 

 

CO BĘDZIE DZIECKU POTRZEBNE NA POCZĄTKU
ROKU SZKOLNEGO ?

 

 

 

DZIECIOM 3/4 LETNIM- ODDZIAŁ Z LEŻAKOWANIEM (GRUPA I) :

 

POŚCIEL- DUŻY KOC ZŁOŻONY WZDŁUŻ, NA NIEGO ZAŁOŻONA POSZEWKA,MAŁA PODUSZKA, PIŻAMKA,

PAPCIE, W WORECZKU RZECZY NA PRZEBRANIE.

UWAGA! WSZYSTKO POWINNO BYĆ PODPISANE (OZNACZONE)

 

 

DZIECIOM 4-5-6 LETNIM- ODDZIAŁY BEZ LEŻAKOWANIA

 

PAPCIE, W WORECZKU STRÓJ GIMNASTYCZNY

(WYGODNA KOSZULKA I KRÓTKIE SPODENKI)

 

JUŻ TERAZ WARTO RÓWNIEŻ POMYŚLEĆ O KALOSZACH I PELERYNCE DLA DZIECKA- DZIECI UCZESTNICZĄ W SPACERACH TAKŻE KIEDY PADA NIEWIELKI DESZCZ

 

 

WSZYSTKIM DOBRY HUMOR !

 

Drogie dzieci, już na Was czekamy !

Renata Rangno

 

 

ogłoszenie 

 

  SZANOWNI RODZICE 

 

 DZIECI NOWO PRZYJĘTYCH DO PRZEDSZKOLA !

 

 

Nawiązując do wcześniej przesłanych drogą mailową informacji, przypominam, że  w dniu    

 

25 sierpnia 2022r. tj. w czwartek od godziny 17:00  odbędzie się w przedszkolu wstępne zebranie organziacyjne. 

 

 

Na zebraniu ustalone i omówione zostaną następujące kwestie:

  • Przydział dzieci do grup, przydział wychowawstw
  • Organizacja pracy przedszkola - procedury i praktyczne rozwiązania wprowadzone w przedszkolu, które obowiązywać będą od 1 września 2022
  • Planowane działania adaptacyjne dla dzieci nowo przyjętych - wsparcie dla dzieci i Rodziców
  • Porady- co należy przygotować dla dziecka


 

Równocześnie zapraszam Państwa wraz z dziećmi na spotkanie adaptacyjne, które odbędzie się 30 sierpnia 2022 od godziny 13:00 na placu zabaw przy przedszkolu. Proszę o zarezerwowanie sobie terminu.

 

                                                             

 

Z wyrazami szacunku   

 
Renata Rangno 
 
 

RADY DLA RODZICÓW

dziecko z rodzicem

 

Codzienne problemy z życia przedszkolaka

Jesteśmy przedszkolem daltońskim i w działaniach kierujemy się maksymą Helen Parkhurst- prekursorki planu daltońskiego

 

Helen

 

Stawiamy zatem na samodzielność dzieci, poprzez dobór różnych ofert edukacyjnych umożliwiamy dzieciom dokonywanie wyborów, zdobywanie doświadczeń, pokonywanie trudności we właściwym sobie tempie (udzielamy wsparcia-gdy dziecko tego oczekuje, nie wyręczamy dzieci dając im odpowiedni czas na zdobycie określonych umiejętności).

Wykorzystujemy w pracy narzędzia planu daltońskiego m.in. takie jak: tablica obecności, plan dnia, zegar daltoński, tablice zadań, instrukcje czynnościowe i liczne inne wizualizacje .


Pierwszy okres pobytu dzieci w przedszkolu nazywany jest okresem adaptacji- trwa on 2-6 tygodni

Pobyt w przedszkolu wiąże się z wprowadzeniem nowego rytmu dnia. Rytm ten ujęty jest w Ramowym rozkładzie dnia w przedszkolu, który określa stałe powtarzające się elementy m.in.

 

Pory posiłków:

  • ·8:30 śniadanie,
  • ·11:30- zupa +owoc/sok,
  • ·13:30 – II danie + kompot/deser

 

Czas na odpoczynek

leżakowanie (grupa 3-4 latków)

12:00-13:15

relaksacja (grupy 4-5-6 latków)

12:00-12:15

Warto stopniowo dostosować rytm dnia w domu, do rytmu dnia w przedszkolu.

Ważnym elementem, ułatwiającym dziecku proces adaptacji, jest nauczenie go czynności samoobsługowych.

3-latek powinien umieć reagować na swoje imię, samodzielnie jeść posługując się łyżką, umyć ręce i buzię, ubrać się , sygnalizować oraz załatwiać swoje potrzeby fizjologiczne- pomoc udzielna w miarę potrzeby   . Warto uczyć dziecko wycierania nosa chusteczką i kichania w „zgięty łokieć”.

 

Ubranie dziecka 

warto dobrać do wieku dziecka tak, aby nie sprawiało kłopotów.

W przedszkolu dzieci zmieniają obuwie- przygotowujemy zatem dziecku papcie na zmianę. Dodatkowo zachęcamy do zaopatrzenia dziecka w kalosze, które przydadzą się do spacerów po deszczu.

Dla maluchów najkorzystniejsze są spodnie z gumkami. Unikajmy bardzo dopasowanej odzieży, w tym na szelkach lub z guzikami do odpięcia. Bluzki i sweterki powinny być łatwe do zdejmowania i lekko przechodzić przez głowę. Dobrze jest pod bluzkę założyć koszulkę z krótkim rękawem (ubiór na cebulkę). Buty i papcie najkorzystniejsze są bez wiązania lub zapinane na rzepy. Dla maluchów dobrze jest zostawić w szatni worek z zapasowymi rzeczami (majtki , leginsy, bluzka itp.). Zdarza się, że dziecko zajęte zabawą nie zdąży z potrzebą fizjologiczną albo w trakcje posiłku pobrudzi się lub pomoczy się w łazience.

Zachęcamy do rozmów i zabaw z dziećmi , tak by w efekcie potrafiły rozpoznać swoje rzeczy/woreczek spośród innych
i nauczyły się samodzielnie zakładać papcie.

 

Jedzenie posiłków

bywa czasami problemem. Dzieci w towarzystwie koleżanek i kolegów najczęściej zjadają wszystko, a jeśli dotychczas nie lubiły jakichś potraw poznają je i po czasie akceptują. Niejednokrotnie opowiadają o tym w domu i chcą, aby przygotować podobne posiłki. Dobór składników pokarmowych w przedszkolu odpowiada wymogom zdrowego żywienia i jest kontrolowany przez PSSE. Jeżeli dziecko nie ma alergii na daną potrawę lub nie ma innych przeciwwskazań lekarskich, warto zachęcać dziecko do zjadania wszystkich potraw. Dzieci nie są zmuszane do jedzenia, zachęcamy do skosztowania nowości- często okazuje się, że dziecko nie znało smaku i po spróbowaniu prosi o dokładkę. W przedszkolu praktycznie nie używa się cukru (chyba, że w przepisie jest wskazany jako składnik) , napoje są dosładzane miodem, ponadto dzieci mają stały dostęp do wody. Jeden raz w tygodniu dzieci mają podawane naturalnie wyciskane soki owocowo-warzywne. Dzieci zachęcane są również do zjadania skórek od chleba, chrupania marchewki, kalarepki itp. – podczas chrupania dziecko wykonuje ćwiczenia żuchwy , które m.in. wpływają u dziecka na prawidłowy przebieg rozwoju artykulacyjnego.

Prośba- unikajmy mówienia za dziecko, że czegoś nie lubi jeść, zwłaszcza w jego obecności i zachęcajmy do poznawania nowych smaków.

Jadłospisy są prezentowane w przedszkolu na tablicy ogłoszeń.

Istotnym problemem jest dla wielu dzieci leżakowanie.

Poobiedni odpoczynek jest zalecany szczególnie dla 3 i 4 latków. Pozwala na wyciszenie, relaks, odpoczynek po kilku godzinach hałasu, zajęć i zabawy. Jeśli dziecko zasypia, jest to jeden ze wskaźników, że proces adaptacji przebiega pomyślnie tj. dziecko ma poczucie bezpieczeństwa. Działania związane z leżakowaniem są również okazją do rozwijania u dzieci niezbędnych na późniejszym etapie rozwoju umiejętności tj. samodzielnego rozbierania i ubierania się . Przygotowanie do leżakowania przebiega etapowo- dzieci najpierw oswajają się z sytuacją- po zdjęciu papci , bez przebierania się w piżamkę ( oczywiście, dzieci które są chętne od początku zmieniają odzież) dzieci odpoczywają na swoich leżakach. Dzieci nie muszą spać! Wprowadzamy zasadę, że podczas leżakowania nie chodzimy po sali i nie rozmawiamy – w celu wyciszenia przez kilka pierwszych minut nauczycielka np. czyta bajkę albo odtwarza muzykę relaksacyjną (oddziaływanie tylko na słuch)

W związku z leżakowaniem Rodzice przygotowują dla dzieci pościel – np. duży koc złożony wzdłuż i na nim poszewka + jasiek i piżamka.

Zabieranie ulubionej zabawki do przedszkola

ma tyle zalet co i wad. Misiu czy laleczka przypominające dom, mogą stwarzać dziecku poczucie bezpieczeństwa, szczególnie w pierwszych dniach pobytu w przedszkolu. Jednak zwykle po kilku pierwszych dniach, czasem godzinach, dziecko podejmuje wspólną zabawę z innymi
i wówczas przytulanka przeszkadza. Dziecko nie wie co ma zrobić, bawić się z dziećmi, czy pilnować swojej lali. Bywa, że inne dzieci zainteresowane nową zabawką mogą też się chcieć pobawić. Jeśli nasze dziecko pozwoli na to, będzie świetnie, jeśli nie, może powstać konflikt. Problem pojawia się również w sytuacji, gdy dziecko przyniesie zabawkę bardzo małych rozmiarów i ją zagubi pośród innych zabawek. Odnalezienie bywa niezwykle trudne, czasem bezskuteczne w danym dniu i wówczas dziecko bardzo ten fakt przeżywa.

Podczas pierwszego spotkania ustalimy z Państwem zasady, które będą obowiązywać w tej kwestii.

Rozmowy z dzieckiem o przedszkolu 

są koniecznym elementem edukacji i wyrazem zainteresowania problemami dziecka. Mimo najczęstszego pośpiechu trzeba znaleźć chwilkę, aby dziecko mogło opowiedzieć o spędzonym dniu, o swoich problemach i radościach. Należy pozwolić, aby wyraziło własną opinię na temat przedszkola, pani i innych dzieci. Istotne jest, aby zauważać pozytywne efekty edukacji i rozwoju dziecka i chwalić je za to. W żadnej społeczności, a więc i w przedszkolu nie uda się uniknąć konfliktów. Należy pozwolić dziecku się wyżalić i podtrzymać je na duchu, a jeszcze lepiej przedyskutować problem i wesprzeć je, albo podpowiedzieć rozwiązanie. Dziecko powinno też wiedzieć, że może w takich chwilach zaufać swojej Pani, tak samo jak rodzicom.

Pamiętajmy, że każdą niepokojącą zgłaszaną przez dziecko informację warto omówić z nauczycielem. W przedszkolu dzieci często pokazują inne zachowania niż w domu- w dużej grupie dziecko stopniowo uczy się społecznie akceptowanych zachowań, co wiąże się z doświadczaniem konsekwencji , uczeniem się dzielenia np. zabawkami/przestrzenia , współpracy i czerpania radości z bycia razem.

Stały kontakt i współpraca z nauczycielkami

winny być podstawą wiedzy o rozwoju i problemach dziecka. „Przedszkole” jest partnerem we właściwym kształtowaniu osobowości o dziecka. Pamiętajmy, że etap edukacyjny dzieci w wieku 3 do 6 lat charakteryzuje się indywidualnym, a więc nierównym rytmem rozwojowym. W okresie przedszkolnym dziecka są okresy dużych zmian oraz takie, w których następują one bardzo wolno.

Postępy i rozwój dziecka znajduje odzwierciedlenie w aktualnych jego możliwościach. Postępy mierzone są porównując co potrafi teraz, do tego co potrafiło wcześniej.Uwagi i opinie nauczycielek mogą czasami zaskoczyć pozytywnie lub negatywnie- w zabawie dzieci ujawniają swoje zdolności, talenty, ale również mogą uzewnętrznić się problemy dziecka dotyczące różnych sfer rozwoju.
W każdym z przypadków trzeba zastanowić się nad formami wsparcia dla dziecka.

I na koniec:

 

SZANOWNI RODZICE!

Dziecko, to mały człowiek mający swoje prawa i obowiązki!

PRZEDE WSZYSTKIM MA PRAWO DO MIŁOŚCI
I AKCEPTACJI
.

Rozwój emocjonalny dziecka w wieku przedszkolnym charakteryzuje się niezwykle szeroką paletą zachowań- od płaczu, unikania kontaktu, demonstrowania niechęci (np. odwracanie się, plucia, krzyku, zasłaniania uszu, uciekania ) po śmiech , okazywanie radości np. podskokach, tańcu, śpiewie itp.

Uczucia i emocje dziecka są bardzo ważne, nie wolno ich ignorować, nie powinny wywoływać w dorosłych złości czy powodować odtrącenia i dlatego rozumiejąc potrzeby dzieci wszyscy dołóżmy starań, by okres adaptacji przebiegł dla nich jak najbardziej pomyślnie okazując im przede wszystkim akceptację, wsparcie i zrozumienie.

 

Liczymy na owocną wspólpracę !

    

 

 

 

 

ważny komunikat obraz

 

 

 

 

 

TERRORYZM – STOPNIE ALARMOWE

Procedury wprowadzania stopni alarmowych i stopni alarmowych CRP

 

PAMIĘTAJ: ZAGROŻENIA TERRORYSTYCZNE MOGĄ WYSTĄPIĆ Z WIELU KIERUNKÓW, A ICH ŹRÓDŁA MOGĄ BYĆ RÓŻNE.

 

W przypadku zagrożenia wystąpieniem zdarzenia o charakterze terrorystycznym albo w przypadku wystąpienia takiego zdarzenia można wprowadzić jeden z czterech stopni alarmowych:

  1. pierwszy stopień alarmowy (stopień ALFA);
  2. drugi stopień alarmowy (stopień BRAVO);
  3. trzeci stopień alarmowy (stopień CHARLIE);
  4. czwarty stopień alarmowy (stopień DELTA).

Aktualny obowiązujący stopień: CHARLIE

 

W przypadku zagrożenia wystąpieniem zdarzenia o charakterze terrorystycznym dotyczącego systemów teleinformatycznych organów administracji publicznej lub systemów teleinformatycznych wchodzących w skład infrastruktury krytycznej albo w przypadku wystąpienia takiego zdarzenia można wprowadzić jeden z czterech stopni alarmowych CRP:

  1. pierwszy stopień alarmowy CRP (stopień ALFA-CRP);
  2. drugi stopień alarmowy CRP (stopień BRAVO-CRP);
  3. trzeci stopień alarmowy CRP (stopień CHARLIE-CRP);
  4. czwarty stopień alarmowy CRP (stopień DELTA-CRP).

Wszystkie organy administracji publicznej i służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo powinny być w stanie wprowadzić i utrzymywać przedsięwzięcia stanu alarmowego na czas nieograniczony.

Utrzymywanie wyższych stopni przez dłuższy czas może spowodować utrudnienia i będzie miało wpływ na funkcjonowanie służb odpowiedzialnych za zapewnienie bezpieczeństwa.

Przedszkole przygotowane jest do wprowadzenia stopni alarmowych i wykonywać będzie zadania zgodnie z opracowaną dokumentacją, która określa procedury realizacji przedsięwzięć w ramach poszczególnych stopni alarmowych i stopni alarmowych CRP, w tym moduły zadaniowe dla każdego stopnia zawierające w szczególności wykaz zadań do wykonania. Są to działania porządkowo-ochronne w celu zapewnienia sprawności przepływu informacji oraz minimalizacji skutków zdarzeń o charakterze terrorystycznym w przedszkolu.

 

Rodziców/Prawnych opiekunów/dzieci/pracowników prosimy o dostosowanie się i respektowanie wdrożonych pewnych ograniczeń i trudności w związku z wprowadzeniem stopni alarmowych.

Jednocześnie prosimy o zgłaszanie wszelkich niepokojących sygnałów mogących świadczyć o zagrożeniu atakiem terrorystycznym. Sygnały o grożącym niebezpieczeństwie są mało dostrzegalne – jednak zwracanie uwagi na to, co

się dzieje w najbliższym otoczeniu pozwala na odpowiednio wczesne wykrycie zagrożenia i skuteczną jego neutralizację.

 

 

W swoim bezpośrednim otoczeniu należy w szczególności zwracać uwagę na:

 

  • częste spotkania nietypowo zachowujących się osób organizowane w wynajętych mieszkaniach;
  • nagłą zmianę sposobu zachowania się i stylu życia sąsiadów, w szczególności wypowiedzi, które mogą świadczyć o przyjęciu przez nich radykalnych poglądów;
  • nietypowe zachowania kolegów z pracy, np. nieuzasadnione próby dotarcia do planów biurowca czy wynoszenie dokumentów lub materiałów, które mogą być wykorzystane w działaniach terrorystów.

 

Jeśli widzisz lub słyszysz coś niepokojącego – powiadom Policję!

 

Od twojej czujności może zależeć bezpieczeństwo twoje i twoich bliskich!

 

 

PIERWSZY

STOPIEŃ

ZAGROŻENIA

                             ALFA

                         ALFA-CRP

(w przypadku zagrożeń w cyberprzestrzeni RP) Można wprowadzić w przypadku uzyskania informacji o możliwości wystąpienia zdarzenia o charakterze terrorystycznym, którego rodzaj i zakres jest trudny do przewidzenia

 

 

Wyższy albo niższy stopień alarmowy może być wprowadzony z pominięciem stopni pośrednich. Stopnie alarmowe oraz stopnie alarmowe CRP* mogą być wprowadzane razem lub łącznie. W przypadku wprowadzenia różnych stopni alarmowych i różnych stopni alarmowych CRP należy wykonać zadania przewidziane dla stopnia wyższego.

 

 

Stopnie alarmowe lub

stopnie alarmowe CRP wprowadza,

zmienia i odwołuje, w drodze zarządzenia, w zależności od rodzaju zagrożenia zdarzeniem o charakterze terrorystycznym, Prezes Rady Ministrów.

POZIOM

NISKI

DRUGI

STOPIEŃ

ZAGROŻENIA

                           BRAVO

                           BRAVO-CRP

(w przypadku zagrożeń w cyberprzestrzeni RP) Można wprowadzić w przypadku zaistnienia zwiększonego i przewidywalnego zagrożenia wystąpieniem zdarzenia o charakterze terrorystycznym, jednak konkretny cel ataku nie został zidentyfikowany.

 

POZIOM

UMIARKOWANY

 

Po wprowadzeniu drugiego stopnia alarmowego należy wykonać wszystkie zadania wymienione dla pierwszego stopnia alarmowego.

TRZECI

STOPIEŃ

ZAGROŻENIA

                         CHARLIE

                       CHARLIE-CRP

(w przypadku zagrożeń w cyberprzestrzeni RP)

Można wprowadzić w przypadku wystąpienia

POZIOM WYSOKI

zdarzenia potwierdzającego prawdopodobny cel ataku o charakterze terrorystycznym lub uzyskania wiarygodnych i potwierdzonych informacji o planowanym zdarzeniu o charakterze terrorystycznym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

              

Po wprowadzeniu trzeciego stopnia alarmowego należy wykonać wszystkie zadania wymienione dla pierwszego i drugiego stopnia alarmowego

CZWARTY

STOPIEŃ

ZAGROŻENIA

                           DELTA

                     DELTA-CRP

(w przypadku zagrożeń w cyberprzestrzeni RP) Można wprowadzić w przypadku wystąpienia zdarzenia o charakterze terrorystycznym lub gdy uzyskane informacje wskazują na zaawansowaną fazę przygotowań do zdarzenia o charakterze terrorystycznym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

POZIOM

BARDZO

WYSOKI

Po wprowadzeniu czwartego stopnia alarmowego należy wykonać wszystkie zadania wymienione dla pierwszego, drugiego i trzeciego stopnia alarmowego

 

 

PODSTAWA PRAWNA

 

Ustawa z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych

 

Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 lipca 2016 r. w sprawie zakresu przedsięwzięć wykonywanych w poszczególnych stopniach alarmowych i stopniach alarmowych CRP

 

Zarządzenie Nr 18 Prezesa Rady Ministrów z dnia 2 marca 2016 r. w sprawie wykazu przedsięwzięć i procedur systemu zarządzania kryzysowego

 

 

 

 

 

 

 
REKRUTACJA NA ROK SZKOLNY 2022/2023

Podobny obraz
 
 
 
SZANOWNI PAŃSTWO !
 
DO 25 MARCA 2022 TRWA rekrutacja na nowy rok szkolny .
 
 
 
W folderze REKRUTACJA zainteresowani znajdą wszystkie niezbędne informacje dotyczące rekrutacji do przedszkoli prowadzonych przez Miasto Leszno.
 
Tymczasem, by poznać nas bliżej zachęcamy do ogladania filmików o przedszkolu !  (linki poniżej) 
 
 
ZAPRASZAMY!
 
 
 

 

osoba

 

 

SZANOWNI RODZICE !

 

 

 

Uprzejmie proszę o zapoznanie się z poniższymi ważnymi komunikatami

 

 

 

REKRUTACJA NA ROK SZKOLNY 2022/2023

 

- działania rodziców dzieci już uczęszczających do przedszkola

  • Trwa składanie „Deklaracji o kontynuacji wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Miejskim nr 20 w Lesznie na rok szkolny 2022/2023”. Wypełniony dokument należy złożyć do dnia 2 marca 2022 do 15:00. Brak złożenia deklaracji oznacza rezygnację z miejsca w przedszkolu.

 

OD 1 MARCA 2022

NOWE ZASADY PRZYPROWADZANIA

I ODBIERANIA DZIECI Z PRZEDSZKOLA

  • Wchodzenie i wychodzenie z przedszkola odbywać się będzie drzwiami głównymi.
  • Proszę pamiętać o logowaniu pobytu dziecka za pomocą pestki.
  • W celu optymalizacji czasu pobytu w szatni w dalszym ciągu proszę o telefoniczne zgłaszanie nauczycielowi zamiaru odbioru dziecka tak , by miało czas na sprzątnięcie po sobie miejsca zabawy oraz załatwienie potrzeb fizjologicznych i umycie rąk.
  • Czas pobytu w szatni powinien być skrócony do minimum- dzieci sprawnie się rozbierają/ubierają- czynności te mają już znakomicie wypracowane, zatem wymagamy od dzieci samodzielności i nie przedłużamy tych czynności .
  • W przypadku potrzeby przekazania   nauczycielowi jakiejś informacji proszę zachowywać dystans i nie prowadzić dłuższych rozmów . W sytuacjach wymagających szerszych konsultacji, czy omówienia spraw dotyczących funkcjonowania dziecka w przedszkolu zachęcam do skorzystania z formy spotkania indywidualnego ( po umówieniu się z nauczycielem) .

 

OD 1 MARCA 2022 NALICZANIE ODPŁATNOŚCI

W NOWYM SYSTEMIE OBECNOŚCI.PL

 

  • Od 1 marca funkcjonować będzie nowy system naliczania odpłatności za pobyt dziecka w przedszkolu OBECNOŚCI.PL . System działa w chmurze.
  • Każdy rodzic będzie miał wgląd w dane dotyczące opłat za przedszkole- zarówno naliczone jak i uiszczone, system również będzie umożliwiał komunikowanie się z nauczycielami
  • W dniach 7-10.03.2022 każdy rodzic otrzyma mail z linkiem do zalogowania się do systemu oraz powiadomienie o konieczności ustawienia sobie hasła dostępu do systemu(proszę sprawdzić SPAM) . Szczegółowe informacje zostaną przekazane w pierwszych dniach marca- proszę śledzić ogłoszenia na sztalugach w przedszkolu .
  • WAŻNE! W przypadku braku otrzymania do dnia 11 marca maila z linkiem do logowania należy ten fakt niezwłocznie zgłosić dyrektorowi lub referentowi.
  • Ułatwieniem do korzystania z systemu będzie aplikacja, która będzie do pobrania kodem QR lub ze sklepu PLAY lub app store- szczegóły 7 marca 2022.

 

Renata Rangno  

 

 

 

Zapowiedź wydarzenia!

 

bal bajkowe

 

BALIKI

KARNAWAŁOWE

 

DLA DZIECI

( w każdej grupie )

 

ODBĘDĄ SIĘ

 

10 LUTEGO 2022

tj. w czwartek OD GODZINY 9.15

 

Powoli szykujmy stroje!

 

 

 

 

Z ostatniej chwili!

 

Informujemy, że atrakcje

w ramach ferii "Na mieście"

w dniu dzisiejszym przeniesione zostają do MOK-u.

Od 12:00 będzie się działo!

 

 

 

 

 

 

DRODZY RODZICE!

  

INFORMUJĘ, ŻE W OKRESIE OD 17 DO 28 STYCZNIA 2022

W SZKOŁACH TRWAJĄ FERIE ZIMOWE.

  

W OKRESIE FERII PRZEDSZKOLE CZYNNE

W GODZINACH 6.30-16.30.

 

PRZY SPRZYJAJĄCYCH WARUNKACH POGODOWYCH zima zabawy na śnieguPLANUJEMY  ZABAWY NA ŚNIEGU.

PROSZĘ O ODPOWIEDNI UBIÓR DZIECI

(ubieramy dzieci "na cebulkę", proszę o rzeczy na zmianę)

 

zabawy-na-sniegu

 

WSZYSTKIM, KTÓRZY UDAJĄ SIĘ NA ZIMOWY WYPOCZYNEK,
ŻYCZĘ 
WIELE RADOŚCI,
DUŻO ŚNIEGU
I BEZPIECZNEJ ZABAWY!!!

 

 

DLA TYCH , KTÓRZY POZOSTALI W LESZNIE TEŻ SĄ PROPOZYCJE!

 

 

ZIMA DOBRA

 

 

 

WARTO SKORZYSTAĆ Z ATRAKCJI !!!

 

 

Renata Rangno

 

 

 

 

Wykrzyknik-26080SZANOWNI RODZICE !

      

W związku z obecną sytuacją epidemiczną, a także w celu zminimalizowania zagrożenia zakażenia wirusem dzieci oraz personelu, uprzejmie informuję, iż od dnia 1 grudnia 2021r. wprowadzam ograniczenia w funkcjonowaniu placówki, a w szczególności w zasadach przyprowadzania oraz odbioru dzieci z przedszkola.

 

Od dnia 1 grudnia 2021r. obowiązują następujące zasady:

1.  Dziecko będzie odbierane przez personel przedszkola w wejściu głównym - Rodzic nie wchodzi na teren placówki,

2.   Bez zmian pozostaje kwestia powiadomienia wychowawcy grupy o zamiarze odbioru dziecka - proszę pamiętać o przekazaniu tej informacji z odpowiednim wyprzedzeniem w celu przygotowania dziecka do wyjścia z przedszkola

3.   Dzieci oczekują na odbiór w holu przedszkola, rodzic przy wejściu głównym zgłasza swoje przybycie, a następnie personel przekazuje dziecko rodzicowi.

4.   Oczekując na odbiór dziecka prosimy o stosowanie się do ogólnych zaleceń sanitarnych, a w szczególności zachowanie dystansu.

5.    W związku z powyższym proszę o przekazanie swojemu dziecku pestki do logowania (zalecamy przypięcie pestki do smyczy), a pracownik przedszkola będzie logował dziecko przy wejściu oraz wylogowywał dziecko przy wyjściu.

Powyższe ustalenia obowiązywać będą do odwołania, a o ewentualnych zmianach będziemy na bieżąco informować. Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.

Po raz kolejny apelujemy o przyprowadzanie do przedszkola wyłącznie dzieci zdrowych, bez objawów chorobowych tj. kataru, kaszlu, gorączki, biegunki itp. W przypadku niepokojących objawów u dziecka, rodzice będą niezwłocznie o tym informowani wraz z prośbą o odbiór dziecka z przedszkola.

Z poważaniem,

Dyrektor Renata Rangno,

Przewodniczący Rady Rodziców Marcin Bartkowiak

 

 

 

Plakat Król JPG